O nas
Elektroniczna Platforma Przetargowa jest zaawansowanym systemem do obsługi aukcji elektronicznych dla sektora publicznego i biznesu. Platforma przetargowa opiera się na polskim prawodawstwie i precyzyjnie spełnia wymagania ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeksu Cywilnego.
Spółka jawna SOLDEA powstała w roku 2004 jako podmiot specjalizujący się w świadczeniu usług elektronicznego wsparcia procesów zakupowych. Spółka zarządza i rozwija oprogramowanie Elektronicznej Platformy Przetargowej oraz wdraża u swoich klientów procedury zamówień elektronicznych.
Strategicznym partnerem spółki jest Asseco Data Systems S.A. obecny właściciel Centrum Usług Zaufania CERTUM, lider w dziedzinie usług certyfikacyjnych związanych z podpisem elektronicznym.
Nasza oferta
Dla wszystkich podmiotów z sektora publicznego i biznesu oferujemy pełne wsparcie w zakresie:
- przygotowania procedury i dokumentacji zarówno dla zakupów jak i elektronicznej sprzedaży majątku ruchomego
- przeszkolenia
- doboru strategii i optymalnego scenariusza aukcji
- problematyki podpisu elektronicznego
Zapraszamy do kontaktu poprzez nasz formularz
Dane adresowe
SOLDEA sp.j. 91-415 Łódź, Plac Wolności 12/201
KRS 0000226662, NIP 7251895481
tel. 42 632 33 17, fax 42 632 33 18, e-mail info(at)soldea.pl