Platforma przetargowa

Platforma przetargowa (e- procurement) dla biznesu

Optymalizacja zakupów - magiczne określenie kryjące w sobie same korzyści. Elektroniczna platforma zakupowa SOLDEA jest skutecznym narzędziem umożliwiającym przeprowadzenie najważniejszego elementu procesu zakupowego – negocjacji ostatecznej ceny lub całego zespołu elementów składających się na ekonomiczną ocenę oferty. E-przetarg potrafi zredukować koszty średnio o 20% w stosunku do tradycyjnych form. Większe oszczędności dochodzące do 50% nie są wcale rzadkością. To wynik właśnie naszej formuły przetargu, elektronicznej negocjacji cen.

Aukcje i licytacje elektroniczne mogą być przeprowadzane dla wszelkich procesów zakupowych: drobnych dostaw biurowych lub wielkich produkcyjnych, usług i robót budowlanych w różnych formach:

  • przetarg otwarty lub zamknięty
  • przetarg z cenami wstępnymi lub z ceną wywoławczą
  • prosty elektroniczny konkurs ofert

Zakupowy system przetargowy pozwala na programowanie dowolnej liczby aukcji lub licytacji jednocześnie dla nieograniczonej liczby uczestników (Oferentów). Organizator może dowolnie kształtować parametry i scenariusz aukcji lub licytacji zgodnie warunkami swojego ogłoszenia o przetargu, w tym także złożone oceny wielokryterialne, w których cena nie jest jedynym kryterium oceny.

Podstawowe modele procedur:

  • jednoetapowe, wieloetapowe,
  • jedno lub wielozadaniowe,
  • zakończenie nieograniczonymi w czasie dogrywkami lub o oznaczonym czasie,
  • jedno lub wielokryterialne z ustalanymi indywidualnie wagami kryteriów,
  • z podpisem elektronicznym lub bez podpisu.

Obsługa podpisu elektronicznego (gdy jest wymagany) w toku aukcji w naszym systemie nie stanowi problemu nawet dla początkujących uczestników. W oczach naszych klientów to najwygodniejsze w Polsce rozwiązanie i podnosi bezpieczeństwo prawne dużych transakcji.

Organizator nie musi znać się na systemie – my robimy za niego całą elektroniczną pracę.

Nasze atuty:

  • doświadczenie od 2004 r.
  • prosta i intuicyjna obsługa,
  • niezawodność i bezpieczeństwo,
  • znamy się na procesach zakupowych i zachowaniach uczestników aukcji,
  • e-przetarg to nasza pasja - chętnie pomożemy osiągnąć Twoje cele.

Sposób wykorzystania systemu – indywidualna umowa świadczenia usługi pomocy i realizacji aukcji lub licytacji elektronicznych, wraz z doradztwem w zależności od potrzeb klienta. Organizator nie kupuje systemu i nie musi nic instalować dodatkowo na swych komputerach lub serwerach. Operator w ramach umowy przejmuje na siebie także wsparcie techniczne dla wykonawców.
Zlecenia jednorazowe, umowy roczne lub wieloletnie.
Możliwość zakupu systemu dedykowanego.

Nie zwlekaj – odkryj potęgę elektronicznego negocjatora cen i zacznij naprawdę oszczędzać!
Wiemy jak możesz generować oszczędności bezinwestycyjnie już od następnego dnia.

e=mail

Skontaktuj się z nami niezwłocznie

niedziela, 28 lutego 2021

Opinie użytkowników


"Oszczędności uzyskane w aukcjach na dostawy do naszego szpitala pozwoliły na zwiększenie limitu zakupów w ramach tego samego budżetu. Rewelacyjne rozwiązanie"

Barbara, Szpital Wojewódzki

eppPP v4.7.1.2

SOLDEA © 2004-2021
Wszelkie prawa zastrzeżone

Logo soldea.pl

Znajdź nas na Facebook