
Platforma przetargowa (e- procurement) dla biznesu
Optymalizacja zakupów - magiczne określenie kryjące w sobie same korzyści. Elektroniczna platforma zakupowa SOLDEA jest skutecznym narzędziem umożliwiającym przeprowadzenie najważniejszego elementu procesu zakupowego – negocjacji ostatecznej ceny lub całego zespołu elementów składających się na ekonomiczną ocenę oferty. E-przetarg potrafi zredukować koszty średnio o 20% w stosunku do tradycyjnych form. Większe oszczędności dochodzące do 50% nie są wcale rzadkością. To wynik właśnie naszej formuły przetargu, elektronicznej negocjacji cen.
Aukcje i licytacje elektroniczne mogą być przeprowadzane dla wszelkich procesów zakupowych: drobnych dostaw biurowych lub wielkich produkcyjnych, usług i robót budowlanych w różnych formach:
- przetarg otwarty lub zamknięty
- przetarg z cenami wstępnymi lub z ceną wywoławczą
- prosty elektroniczny konkurs ofert
Zakupowy system przetargowy pozwala na programowanie dowolnej liczby aukcji lub licytacji jednocześnie dla nieograniczonej liczby uczestników (Oferentów). Organizator może dowolnie kształtować parametry i scenariusz aukcji lub licytacji zgodnie warunkami swojego ogłoszenia o przetargu, w tym także złożone oceny wielokryterialne, w których cena nie jest jedynym kryterium oceny.
Podstawowe modele procedur:
- jednoetapowe, wieloetapowe,
- jedno lub wielozadaniowe,
- zakończenie nieograniczonymi w czasie dogrywkami lub o oznaczonym czasie,
- jedno lub wielokryterialne z ustalanymi indywidualnie wagami kryteriów,
- z podpisem elektronicznym lub bez podpisu.
Obsługa podpisu elektronicznego (gdy jest wymagany) w toku aukcji w naszym systemie nie stanowi problemu nawet dla początkujących uczestników. W oczach naszych klientów to najwygodniejsze w Polsce rozwiązanie i podnosi bezpieczeństwo prawne dużych transakcji.
Organizator nie musi znać się na systemie – my robimy za niego całą elektroniczną pracę.
Nasze atuty:
- doświadczenie od 2004 r.
- prosta i intuicyjna obsługa,
- niezawodność i bezpieczeństwo,
- znamy się na procesach zakupowych i zachowaniach uczestników aukcji,
- e-przetarg to nasza pasja - chętnie pomożemy osiągnąć Twoje cele.
Sposób wykorzystania systemu – indywidualna umowa świadczenia usługi pomocy i realizacji aukcji lub licytacji elektronicznych, wraz z doradztwem w zależności od potrzeb klienta. Organizator nie kupuje systemu i nie musi nic instalować dodatkowo na swych komputerach lub serwerach. Operator w ramach umowy przejmuje na siebie także wsparcie techniczne dla wykonawców.
Zlecenia jednorazowe, umowy roczne lub wieloletnie.
Możliwość zakupu systemu dedykowanego.
Nie zwlekaj – odkryj potęgę elektronicznego negocjatora cen i zacznij naprawdę oszczędzać!
Wiemy jak możesz generować oszczędności bezinwestycyjnie już od następnego dnia.
